Sjuk...

Hej! Jag har varit sjuk och har inte riktigt orkat med att blogga, förlåt för det!
 
Men nu idag när jag skulle testa om man kunde komma förbi den här grinden:
som är vid slutet av gröndal i skördebyggden ungefär :)
Här:
 
Så visste jag inte hur man skulle göra först men sen fick jag en ideé.
Så jag red upp hit:
Sen så gick jag upp på kullen som man ser på bilden:
 
Sedan så ramlade jag ner från kullen. (Gå nära kanten) Eller så kan man hoppa dit pilen pekar. Och gå nära kanten så man ramlar ner :)
 
 Sedan så är man nere:
 
 
Andra sidan grinden:
 
 
MEN om man går för långt så händer detta:
Good luck c:
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Annie Bluestar

Wow, tack! :D

2013-12-14 @ 23:13:49
URL: http://silverbelle.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0