.....

Nya kläder! :D Jag har längtat efter snön (på SSO) inte IRL -.- Det blir ju bara slask och annat x) 
Men jag skulle vilja att det fanns mer snö, alltså ett tjockare lager på (starstable)
men allt kan ju inte vara perfekt... Nyligen så togs klubben jag var med i bort, Stephanie som var klubbägare hade det jobbigt och la ner klubben :'(, det är så tomt och det känns så tråkigt även om jag inte alltid kunde vara med på alla aktiviteter... Jag är verkligen ledsen för det. 
Ville inte att det skulle sluta så här! Och Stephanie (mountainhill) jag tycker du är en väldigt snäll och fin person även om vi bara träffats på SSO! Jag hoppas du mår bättre och att du kan fixa till en ny klubb som blir ännu bättre! <333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0